Info om selskapet
Hyttetorget har sitt fokus rettet mot hyttemarkedet i Norge. Store deler av vårt produktspekter består av egenutviklede produkter og konsepter. 26 års erfaring i hyttemarkedet har gitt oss kunnskap om de spesielle utfordringer som produktene blir utsatt for i vårt i klima og det avbrutte bruksmønsteret som hyttelivet representerer. I våre 11 egeneide hyttesentere finner du store utstillinger, dyktige fagfolk og varer på lager.
Hovedkontor og lager i Sandefjord
Hovedkontoret i Sandefjord består av ferdigvarelager, råvarelager, produksjon/testing og produktmontering, trevareverksted, kontorlokaler samt et butikklokale med stor utstilling.
Kontakt oss
Dersom du ønsker svar på et problem, anbefaler vi deg å ta en tur innom Problemløseren. Finner du ikke svar på det du lurer på kan du selv legge inn spørsmål. Din henvendelse vil få rask behandling.
Avdelinger | Telefon | E-post | ||
Hyttetorget Engros | 33 42 01 00 | forhandler@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Sandefjord | 33 42 01 31 | sandefjord@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Alnabru | 22 83 24 00 | alnabru@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Slependen | 67 22 21 44 | slependen@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Hamar | 62 00 14 00 | hamar@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Bergen | 53 00 49 00 | bergen@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Sandnes | 51 22 74 80 | sandnes@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Gol | 31 00 52 10 | gol@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Drammen | 31 30 29 29 | drammen@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Kristiansand | 38 60 27 27 | kristiansand@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Sarpsborg | 69 00 34 44 | sarpsborg@hyttetorget.no | ||
Hyttetorget Trondheim | 73 20 53 20 | trondheim@hyttetorget.no |
Postadresse | Vareadresse | Henvendelser | ||
P.B. 2036 | Nordre Kullerød 13B | Tlf. 33 42 01 00 | ||
3202 Sandefjord | 3241 Sandefjord | |||
Org. nr. 965 560149 | Se kart |
Hvordan handle
Hyttetorgets netthandelsløsning er fleksibelt tilrettelagt for å dekke dine behov. Når du trykker kjøp på en vare blir varen lagt til i handlevognen som også du vil bli overført til. Her velger du om du ønsker å fortsette å handle eller gå videre til kassen. Når du er ferdig med din handel går du videre fra handlevognen til kassen. I kassen velger du hvordan varene skal fraktes, utleveres og betales, du vil også se kostnaden for frakt før ordren aktiveres. Varene kan sendes til din adresse eller distribueres gjennom våre butikker eller forhandlere.
Lagerstatus
Vi forsøker å ha alle varer på vårt lager til enhver tid. Når vi har mottatt og registrert din ordre, vil den enkelte lagervare bli holdt av til deg i vårt system. Kjøper du en vare som ikke er på lager vil du finne oppdatert informasjon om når vi forventer varen inn på lager på produktsiden.
Betaling
Du kan kjøpe alle produktene som vi tilbyr i nettbutikken med VISA- eller Mastercard. Dersom du ønsker det, kan du også velge å betale når du henter produktene ved et av Hyttetorgets lager. Dersom du velger å hente produktene hos forhandler, skal også betalingen gjennomføres i butikken. Alle prisene er inklusive mva. Den totale kostnaden vises i kassen før du bekrefter ordren.
Ved betaling av verkstedordre eller andre utførte tjenester må den aktuelle ordren betales via. utstedt betalingslink. Betalingslink genereres i Dibs LinkPay her kortinformasjon benyttes for å fullføre transaksjonen.
Betaling med kort er trygt og enkelt. Du taster inn kortnummeret ditt, utløpsdatoen og en verifiseringskode (CVV2) og kan deretter vente på leveringen. Vi samarbeider tett med VISA og Mastercard for å sørge for en kjapp prosessering av din kortinformasjon og alt foregår i meget sikre former med vår kryptering. Ingen får fysisk se ditt kortnummer gjennom hele betalingsprosessen.
Vi mottar personlig informasjon fra deg som betaler for å kunne utføre denne betalingsordren for betalingsmottakeren.
Det eneste formålet med dette er å:
- sende en kvittering på din betaling til din e-postadresse
- legge til rette for at betalingsmottakeren ser hvem som har utført betalingen.
Personopplysningene deles ikke med noen tredjepart, unntatt underleverandører (prosessorer) som LinkPay-tjenesten er avhengig av for å kunne utføre betalingsordren.
Personopplysningene vil under ingen omstendigheter bli brukt til noe annet enn å utføre denne betalingsordren.
Fraktkostnader
Dersom du bestiller varene hjem til din adresse eller henter hos en av Hyttetorgets forhandlere, vil forsendelsen bli fraktbelastet. Ved fraktbelastning beregnes frakt etter transportørens satser. Prisen varierer avhengig av leveringsadresse, fraktmetode og vekt/volum på bestillingen. Fraktprisen vises for ulike fraktmåter på din bestilling i kassen.
Hente i Hyttetorgets butikk
Du kan selv hente dine bestilte varer fraktfritt fra en av Hyttetorgets butikker.
Fraktalternativer
Når du velger mellom ulike fraktalternativer i kassen, vil fraktpris for hvert alternativ vises. Enkelte fraktalternativer er kun tilgjengelige for enkelte postnummer, eller har begrensninger på vekt/volum. Hyttetorget benytter Schenker og Posten for henholdsvis store og små forsendelser.
Vi gjør oppmerksom på at Schenker kun har hjemlevering på dagtid.
Ved bestilling til Svalbard eller andre plasser med mva. fritak ber vi deg kontakte Hyttetorgets kundeservice.
Skade- og mangel på gods
Ved hjemlevering leveres varene til bakkenivå. Det betyr at du som kunde overtar ansvaret for varene når de er losset av bilen. Vær nøye med å se over forsendelsen med en gang slik at eventuelle ytre transportskader blir oppdaget og notert på sjåførens fraktbrev. Videre undersøkelse av produktene bør gjøres snarest slik at eventuelle skader blir oppdaget og rapportert til Hyttetorget AS. Skademelding med ordrenummer, varenummer, bilde og beskrivelse må sendes pr. e-post til post@hyttetorget.no innen 5 dager etter mottatt gods.
Dersom dette ikke gjøres kan eventuelle krav bortfalle. Krav om erstatning må fremsettes uten ugrunnet opphold.
Hyttetorgets retningslinjer for skadet gods ref. vegfraktloven §48. Vi viser også til Schenkers retningslinjer for skadet- eller manko på gods:
«Dersom gods mangler eller er skadet ved mottak, skal dette noteres i leveringsdokumentet når varen mottas. Sjåføren eller annen representant for Schenker AS skal signere for anmerkningen. Dersom skaden oppdages etter utpakking, må det snarest, uten ugrunnet opphold, reklameres til Schenker AS.».
Ved skade på gods skal skaden meldes inn til Hyttetorget AS for oppfølging hos oss.
Problemløseren
Dersom du ønsker svar på en problemstilling som er relatert til et produkt fra Hyttetorget, anbefaler vi deg å benytte vår problemløser tjeneste. Gjennom Problemløseren kan du lese svarene til andres innmeldte problemstillinger. Dersom du ikke finner svar på det du lurer på kan du selv legge inn spørsmål. Din henvendelse gjennom Problemløseren vil få prioritet.
Brukerveiledning
Brukerveiledninger laster du selv ned fra produktets infoside i nettbutikken. Naviger deg inn på aktuell produktside og velg Dokumentarkiv. Her ligger alle dokumenter som er relatert til produktet, inkludert siste versjon av monteringsanvisning og brukerveiledning.
Reservedeler
Reservedeler bestiller du fra produktets infoside i nettbutikken. Naviger deg inn på aktuell produktside og velg Reservedeler. Her ligger alle reservedeler som er relatert til produktet, med bilde og lagerstatus.
Angrefrist
Hyttetorget AS følger norsk lov om angrefrist. Ved internettsalg gir loven deg 14 dagers angrefrist. Angrefristloven gjelder bare ved forbrukerkjøp eller leie, det vil si når varen/tjenesten er til personlig bruk for kjøperen, hans husstand eller omgangskrets. Angrerettloven gjelder ikke for kjøp av varer og tjenester som er gjort i butikk.
Support
Vi har laget en liste over de produsenter som tilbyr egen support tjeneste. Ta kontakt med den aktuelle produsenten og se om de kan bidra til å løse ditt problem.
- Ecotech (Cinderella) 77 71 15 00 - service@cinderellaeco.no
- Hyttestyring 71 51 46 40 - post@hyttestyring.com
- Target (TV) 69 35 44 48 www.target.no (reklamasjonsskjema)
- Eco Water (Drikkevannsfilter) - 90081765 morten@ecowater.no
- Dometic (Kjøleskap Dometic / Sibir, Tec aggregat) - 33 42 84 71 / 33 42 84 74 teknisk@dometic.no
- Powermec (Aquatec pumpe, omformere, batteriladere) - 41 25 42 59 thomas@powermec.no
Ønsker du support fra Hyttetorget, kan du melde inn saken din i Problemløseren. Vår support avdeling vil ta kontakt med deg i løpet av kort tid etter problemet er meldt inn.
Før du melder inn saken din, ber vi deg om å gjennomføre feilsøk på egenhånd.
- Lese brukerveiledningen godt
- Søk informasjon i Problemløseren, her finner du svaret på alle innmeldte saker.
- Finner du ikke svar kan du melde inn ny problemstilling. Vår support avdeling vil gi deg rask behandling
Retur
Hvis det oppdages en feil eller mangel på produktet må du innen rimelig tid etter at mangelen er oppdaget gi tilbakemelding til Hyttetorget eller den forhandleren kjøpet gikk igjennom. Reklamasjonen må senest skje to år etter at produktet er kjøpt. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss gjennom flg kanaler:
- Kontakt butikken eller forhandleren hvor produktet ble utlevert
- Meld inn mangelen gjennom Problemløseren