Søk

Lik oss på Facebook

Infosenter

Info om selskapet

Hyttetorget har sitt fokus rettet mot hyttemarkedet i Norge. Våre produkter er dominerende fordi vi alltid har satset på kvalitet og god service. 25 års erfaring i hyttemarkedet har gitt oss kunnskap om de spesielle utfordringer som produktene blir utsatt for i vårt i klima og det avbrutte bruksmønsteret som hyttelivet representerer. Produktutvikling og design gjøres for en stor del av Hyttetorget selv og deres forbindelser. Selve produksjonen foregår i det land og ved den bedrift som er best egnet til formålet. I våre 10 hyttesentere finner du store utstillinger og dyktige fagfolk.
 

Les vår historie her:

 

Kontakt oss

Før du ringer oss..

Dersom du ønsker svar på et problem, anbefaler vi deg å ta en tur innom Problemløseren. Finner du ikke svar på det du lurer på kan du selv legge inn spørsmål. Din henvendelse vil få rask behandling.

Postadresse   Vareadresse   Henvendelser
P.B. 2036   Nordre Kullerød 13B   Tlf. 33 42 01 00
3202 Sandefjord   3241 Sandefjord   Fax. 33 47 46 80
Norge   Norge   post@hyttetorget.no
    Se kart  

Org. nr. 965 560149

 

Hvordan handle

Hyttetorgets netthandelsløsning er fleksibelt tilrettelagt for å dekke dine behov. Når du trykker kjøp på en vare blir varen lagt til i handlevognen som også du vil bli overført til. Her velger du om du ønsker å fortsette å handle eller gå videre til kassen. Når du er ferdig med din handel går du videre fra handlevognen til kassen. I kassen velger du hvordan varene skal fraktes, utleveres og betales, du vil også se kostnaden for frakt før ordren aktiveres. Varene kan sendes til din adresse eller distribueres gjennom våre butikker eller forhandlere. 
 

Lagerstatus

Vi forsøker å ha alle varer på vårt lager til enhver tid. Når vi har mottatt og registrert din ordre, vil den enkelte lagervare bli holdt av til deg i vårt system. Kjøper du en vare som ikke er på lager vil du finne oppdatert informasjon om når vi forventer varen inn på lager på produktsiden.
 

Betaling

Du kan kjøpe alle produktene som vi tilbyr i nettbutikken med VISA- eller Mastercard. Dersom du ønsker det, kan du også velge å betale når du henter produktene ved et av Hyttetorgets lager. Dersom du velger å hente produktene hos forhandler, skal også betalingen gjennomføres i butikken. Alle prisene er inklusive mva. Den totale kostnaden vises i kassen før du bekrefter ordren

Betaling med kort er trygt og enkelt. Du taster inn kortnummeret ditt, utløpsdatoen og en verifiseringskode (CVV2) og kan deretter vente på leveringen. Vi samarbeider tett med VISA og Mastercard for å sørge for en kjapp prosessering av din kortinformasjon og alt foregår i meget sikre former med vår kryptering. Ingen får fysisk se ditt kortnummer gjennom hele betalingsprosessen.
 

Fraktkostnader

Dersom du bestiller varene hjem til din adresse eller henter hos en av Hyttetorgets forhandlere, vil forsendelsen bli fraktbelastet. Ved fraktbelastning beregnes frakt etter transportørens satser. Prisen varierer avhengig av leveringsadresse, fraktmetode og vekt/volum på bestillingen. Fraktprisen vises for ulike fraktmåter på din bestilling i kassen.
 

Hente i Hyttetorgets butikk

Du kan selv hente dine bestilte varer fraktfritt fra en av Hyttetorgets butikker.
 

Fraktalternativer

Når du velger mellom ulike fraktalternativer i kassen, vil fraktpris for hvert alternativ vises. Enkelte fraktalternativer er kun tilgjengelige for enkelte postnummer, eller har begrensninger på vekt/volum. Hyttetorget benytter Schenker og Posten for henholdsvis store og små forsendelser.

Vi gjør oppmerksom på at Schenker kun har hjemlevering på dagtid.

 

Skade- og mangel på gods

Ved hjemlevering leveres varene til bakkenivå. Det betyr at du som kunde overtar ansvaret for varene når de er losset av bilen. Vær nøye med å se over forsendelsen med en gang slik at eventuelle ytre transportskader blir oppdaget og notert på sjåførens fraktbrev. Videre undersøkelse av produktene bør gjøres snarest slik at eventuelle skader blir oppdaget og rapportert til Hyttetorget AS. Skademelding med ordrenummer, varenummer, bilde og beskrivelse må sendes pr. e-post til post@hyttetorget.no innen 5 dager etter mottatt gods.

Dersom dette ikke gjøres kan eventuelle krav bortfalle. Krav om erstatning må fremsettes uten ugrunnet opphold.

Hyttetorgets retningslinjer for skadet gods ref. vegfraktloven §48. Vi viser også til Schenkers retningslinjer for skadet- eller manko på gods:

«Dersom gods mangler eller er skadet ved mottak, skal dette noteres i leveringsdokumentet når varen mottas. Sjåføren eller annen representant for Schenker AS skal signere for anmerkningen. Dersom skaden oppdages etter utpakking, må det snarest, uten ugrunnet opphold, reklameres til Schenker AS.».

Ved skade på gods skal skaden meldes inn til Hyttetorget AS for oppfølging hos oss.
 

Problemløseren

Dersom du ønsker svar på en problemstilling som er relatert til et produkt fra Hyttetorget, anbefaler vi deg å benytte vår problemløser tjeneste. Gjennom Problemløseren kan du lese svarene til andres innmeldte problemstillinger. Dersom du ikke finner svar på det du lurer på kan du selv legge inn spørsmål. Din henvendelse gjennom Problemløseren vil få prioritet.
 

Brukerveiledning

Brukerveiledning laster du selv ned fra produktets infoside i nettbutikken. Naviger deg inn på aktuell produktside og velg Dokumentarkiv. Her ligger alle dokumenter som er relatert til produktet, inkludert siste versjon av monteringsanvisning og brukerveiledning.
 

Reservedeler

Reservedeler bestiller du fra produktets infoside i nettbutikken. Naviger deg inn på aktuell produktside og velg Reservedeler. Her ligger alle reservedeler som er relatert til produktet, med bilde og lagerstatus.
 

Angrefrist

Hyttetorget AS følger norsk lov om angrefrist. Ved internettsalg gir loven deg 14 dagers angrefrist. Angrefristloven gjelder bare ved forbrukerkjøp eller leie, det vil si når varen/tjenesten er til personlig bruk for kjøperen, hans husstand eller omgangskrets. Angrerettloven gjelder ikke for kjøp av varer og tjenester som er gjort i butikk.
 

Support

Vi har laget en liste over de produsenter som tilbyr egen support tjeneste. Ta kontakt med den aktuelle produsenten og se om de kan bidra til å løse ditt problem.

Ønsker du support fra Hyttetorget, kan du melde inn saken din i Problemløseren. Vår support avdeling vil ta kontakt med deg i løpet av kort tid etter problemet er meldt inn.

Før du melder inn saken din, ber vi deg om å gjennomføre feilsøk på egenhånd.

  1. Lese brukerveiledningen godt
  2. Søk informasjon i Problemløseren, her finner du  svaret på alle innmeldte saker.
  3. Finner du ikke svar kan du melde inn ny problemstilling. Vår support avdeling vil gi deg rask behandling
     

Retur

Hvis det oppdages en feil eller mangel på produktet må du innen rimelig tid etter at mangelen er oppdaget gi tilbakemelding til Hyttetorget eller den forhandleren kjøpet gikk igjennom. Reklamasjonen må senest skje to år etter at produktet er kjøpt. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss gjennom flg kanaler:

 

Gå til toppen av siden